Notice: Undefined index: likes in /home/vastaveto/public_html/keskustelut/Sources/Subs-Likes.php on line 143

Kirjoittaja Aihe: 21.2  (Luettu 2581 kertaa)

Poissa pino

• Vakioporukassa
  • VIP jäsen
  • *
  • Tykkäykset: 659
21.2
« : Helmikuu 21, 13:25:33 »
Veikkauksen muuttuvakertoimiset on hankalia pelattavia. Nyt olisi voittajakertoimet Björgen 1,84 ja Johaug 6,79 ja jos oletetaan, että rajat olisi 1,7 ja 5 niin saisi mukavasti peliä mutta arvaan, että päätöskertoimet on alle. Katsotaan kuinka käy.

Poissa pino

• Vakioporukassa
  • VIP jäsen
  • *
  • Tykkäykset: 659
Vs: 21.2
« Vastaus #1 : Helmikuu 21, 14:08:30 »
Johaug kesti 6,82 mutta Björgeniin tuli reippaasti peliä viimeisen viiden minuutin aikana ja kerroin -> 1,51 eli viisas raha muuttui hetkessä tyhmäksi.

Poissa Messias

• Jäsen+
  • Tykkäykset: 214
  • not compromise! ihanasti paskaa hommaa!
    • melvari.fi
« Vastaus #2 : Helmikuu 21, 14:32:57 »
Mukava pelipäivä tulossa. Paljon taas kohteita. Parhaimmat peli ainakin omien laskelmien mukaan on Che -1.5 Derby ja Ipsu. Sitten muita pienempiä kokeiluja. Vakiotakin isketty ja plussana tuo ylläpitäjien supertoto  :tanssii: Mistäpä sitä koskaan tietää, josko sitä pääsis vaikka reissuun :)

Nyt vois vähän aikaa makoilla ja odottaa pelien alkua! Kuuden aikaan ripsit uuniin colan kera useiksi tunneiksi. Ai että on hyvää :)

Poissa R-bet

• Vastaveto.com perustajajäsen
  • VIP jr.
  • Tykkäykset: 352
  • Veto voi olla huti. Älä ylipanosta.
« Vastaus #3 : Helmikuu 21, 15:26:18 »
Mukava pelipäivä tulossa. Paljon taas kohteita. Parhaimmat peli ainakin omien laskelmien mukaan on Che -1.5 Derby ja Ipsu. Sitten muita pienempiä kokeiluja. Vakiotakin isketty ja plussana tuo ylläpitäjien supertoto  :tanssii: Mistäpä sitä koskaan tietää, josko sitä pääsis vaikka reissuun :)

Nyt vois vähän aikaa makoilla ja odottaa pelien alkua! Kuuden aikaan ripsit uuniin colan kera useiksi tunneiksi. Ai että on hyvää :)

Itse olen pitkästä aikaa illan poissa enkä Valioliigaa näe  :(fp): Mukana olen kuitenkin ihan omastakin mielestä hyvällä vedolla Chelsea -1,5 ja muuten futiksesta Derby ja Ipsu :)

Virhe!

Call to undefined function seo_social_bookmarks()