Hei Vieras

Minkä puhelimen meinaat ostaa seuraavaksi android-leiristä?
Aloittaja bonus
5 Vastauksia    1855 Lukukerrat
bonus
  • Tila:
    Poissa
    Tykkäykset:
    5
Kesä on varmaan kuuminta kännykän vaihtokiimaa. Kunnon puhelimen pitää kulkea näppärästi mukana ulkona liikkuessa jne. Minkä puhelimen meinasit hommata seuraavaksi? Vaihtoehdot tällä erää android-leiristä.

Itse ostin keväällä LG G2 32GB. Voin puhelinta lämpimästi suositella. Akkukesto on puhelimessa huikean hyvä. Näyttö riittävän iso ja kamera on aika hyvä. Puhelin on rootattu ja sisällä CloudyPro II Custom ROM.

Tässä kesällä meinasin puolisolle ostaa OnePlus Onen tai Oppo Find 7:n. Kommentoikaa mitä puhelinta himoitsette ja perusteluja!

• Luettu 1855 kertaa
  • Sana on vapaa
  • 5 Vastauksia

Handy
  • Tila:
    Poissa
    Vihjeitä
    162

Palautus
    78.60%
    Tuotto
    -162.90
    Panostus (ka.)
    4.70

Tykkäykset:
    431
Etsi mulle puhelin:

~300 € max

- Saa wlan tukiasemaksi helposti
- ei hyydy vaikka olisi skype+mailit+selain yhtäaikaisesti käytössä
- Kunnollinen kamera
- Iso näyttö
- Akunkesto hyvä

Sitten haaveena olisi myös löytää qwerty-näppäimistöllä varustettu puhelin, mutta tämä taitaa olla nykyään mahdoton tehtävä. Myös pöly-ja roiskevesitiiveys toiveena :D
Kanta on aika selkeä

R-bet
  • Tila:
    Poissa
    Vihjeitä
    415

Palautus
    100.00%
    Tuotto
    -0.06
    Panostus (ka.)
    5.99

Tykkäykset:
    352
Handy voi ostaa multa mun vanhan Nokia N97, siinä QWERTY ;)
Nykyään on Note2 ja oon ollut tyytyväinen. Ainoa miinus, että sitä ei saa taiteltua pieneksi avaimenperäksi, joka olisi kätevää kun käy eism. lenkillä. Nyt jää puhelin kotiin.

bonus
  • Tila:
    Poissa
    Tykkäykset:
    5
Tuolla budjetilla aivan ylivoimainen OnePlus One. Mutta Handy liity jonon jatkoksi, ei saa etuilla  ;D
Hirveä hype menossa tuosta OnePlus Onesta. Jätkät tehtaalla korjaa nyt firmiksessä havaittua haavoittuvuutta ja toivotaan, että sen jälkeen saadaan puhelimia reilummin liikkeelle ja KUTSUJA!

Tässä Onen foorumi https://forums.oneplus.net/forums/suomi/

Arvostelu http://www.puhelinvertailu.com/uutiset/2014/04/23/tassa_se_on_erittain_edullinen_ja_edistyksellinen_oneplus_one_-alypuhelin

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 11:52:30 kirjoittanut bonus »

Handy
  • Tila:
    Poissa
    Vihjeitä
    162

Palautus
    78.60%
    Tuotto
    -162.90
    Panostus (ka.)
    4.70

Tykkäykset:
    431
Joo no sit sitä kutsua odotellessa. Nyt handy suuntaa tauolle. Yritän ehtiä illalla tuon futispörssin täyttämään :S

bonus
  • Tila:
    Poissa
    Tykkäykset:
    5
Ei tullu kutsua storm of invitessä  ??? Vedin tästä herneet ja laitoin OnePlus Onen tulee suoraan kiinasta - en vaan enää jaksanu yhtään venailla.

Sumplin tuon homman silleesti, että jobbari tuo puhelimen Englantiin ja sieltä sit EU:n sisäkauppana Suomeen. Ei pitäis tulla tullimaksuja mulle enää. Onhan tässä aika iso rahojen kusemisen mahdollisuus, mutta katellaan miten äijän käy  ;D  1X2